בוק בת מצווה בחיק הטבע

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

היום המאושר הגיע בו ילדתכם הגיעה לגיל בת מצווה. נדמה שרק אתמול אחזתם בה לראשונה לאחר הלידה, הזמן טס מהר!!  בכדי שרגעים קסומים אלו מילדותה, רגעים המשקפים את אישיותה ומההוויה, לא ילכו לאיבוד חשוב להנציחם. בוק בת מצווה בדיוק נועד למטרה זו, להנציח את הגיל, התקופה והאני האישי שלה.. זאת ההזדמנות של נערת בת המצווה להתייחד מול המצלמה להראות את מי שהיא. רצוי שגם אתם תצטרפו לצילומים כצילומים משפחתיים בבוק הבת מצווה המרגש. הצילומים הללו הם בשילוב אביזרים שהילדה יכולה להביא עימה, כמו למשל: חליל שהיא מנגנת עליו. במקביל הצלם מביא עימו אביזרים מיוחדים וביגוד מיוחד וססגוני המשקפים בצורה מכובדת ומצחיקה את נערת בת המצווה ומאפשרים לה להשתובב בחינניות מול המצלמה ולגלות ולפתח את כישורי המשחק הטמונים בה. רבים נוטים להתבלבל בין צילומי הבוק לבין צילום בת מצווה כאירוע, אלו שני צילומים שונים לחלוטין

 

בוק בסטודיו? אולי

ישנם בנות בת מצווה ביישניות או שהמשפחות קנאיות מאוד לפרטיותן. במקרים אלו צילומי בוק הבת מצווה ייעשו בסטודיו באווירה נינוחה שאתם המשפחה עימה. לבנות שלא מתביישות או אולי יש להן ניסיון צילומי בעבר ויכולות להתמודד עם תנאי הטבע השונים, בוק בת מצווה בחיק הטבע זה המתנה המושלמת בעבורן. במקום להיות מוגבלים למקום אחד שזה הסטודיו, בוק צילומים מסוג זה מאפשר לכם להיות במגוון רחב של מקומות. זה יכול להיות חורשת טבע מקסימה, בים, מקומות בעלי משמעות לכם ולילדה, לצד כתובות גרפיטי, סטייל אורבני, סטייל כפרי, או אפילו בחצר ביתכם. זה יכול להיות כמעט כל מקום שתרצו! יתירה מזאת, הצלם יכול להציע לכם לוקשנים שכלל לא חשבתם עליהם.

 

התארגנות לצילומים בטבע

צילומים בחיק הטבע מחייבים אותנו להתארגן אחרת: יש לקחת בחשבון את העונה ותנאי מזג האוויר שלא יהיה חם או קר מידי, שלא ניפול על יום גשום וסגרירי. כול אלו מורידים מהחוויה ומפריעים לצילומים. גם ההתארגנות שלכם חייבת להיות אחרת, יש להצטייד באוכל ובשתייה כך לא תהיו לחוצים במציאת מקום לאכול ותהיו נינוחים. אתם מביאים איתכם כמה זוגות בגדים להחלפה ולנשים מבינכן חשוב להביא את גם את האיפור. אל תטעו, צילומים אלו לוקחים זמן והאיפור מיטשטש, ובוודאי תרצו להמשיך להיראות במיטבכן. סבלנותכם חשובה מאוד, אלו לא צילומי בזק, הצלם כבמאי יעמיד אתכם בפוזיציות שונות ומגוונות ותחייכו המון. כאן המקום להיאמר שצריך להתאים את בחירת המקום גם לברותה ולרצינותה של נערת בת המצווה. יש לקחת בחשבון שהצילומים יכולים להימשך כחצי יום. האם היא יכולה להיות סבלנית, אמנם בוק הצילומים זה חוויה מרגשת ומשמחת אך הריכוז שלה חשוב לא פחות מההתרגשות. האם היא יכולה להסתדר עם תנאי השטח?   הצילומים מחייבים גם את הצלם להתארגן אחרת: הוא צריך לבוא עם ציוד מיוחד ולקחת בחשבון את זמן הצילומים הריי יש הבדלי אור בין צילומים ביום לבין צילומים לאור השקיעה למשל, גם בחירת המיקום עצמו יש לזה השפעה על התארגנותו של הצלם: איך האור והתאורה במקום המדובר., האם זה מקום מקורה עם תאורה ראויה, אם זה תחת כיפת השמיים האם יש צמחייה מצילה או מקום שחשוף כולו לאור השמש ועוד.. כול אלו משפיעים על בחירתו של הצלם באיזה ציוד להשתמש. בנוסף, הוא מביא עימו גם אביזרים שונים, ביגוד ותפאורה מיוחדת להעצמת חווית הצילום ושיקוף אישיותה של הילדה בצורה מצחיקה וחיננית. כמו למשל: כובעים מצחיקים, טול בד, אקססוריז שונים.

 

הלוקיישן האו מכריע על התוצאה

נשמע שזה מאמץ רב אך הוא ישתלם לכם – היות וזה בחיק הטבע אתם לא מוגבלים במיקום כלשהוא אלא אפשר לשלב ולגוון. וזה פותח בפניכם שפע רב של אפשרויות צילום רבות ומגוונות. בנוסף, מה יותר מהמם ומעלף מאשר להצטלם בחיק הטבע בצורה טבעית? הצילומים בטבע מביאים עימם משהוא ייחודי זאת תפאורה טבעית במלוא עוצמתה ותפארתה!!

לא רק בחירת המיקום המתאים בעבור בוק בת מצווה יכולה להוות הבדל משמעותי בין בוק מוצלח, מרגש ואיכותי לבין משהוא מאכזב ופושר. גם לבחירת הצלם ישנה חשיבות ניכרת. בבואכם לבחור את הצלם חשוב מאוד לעשות שיעורי בית קודם לכן. המלצות, המלצות ועוד פעם המלצות, הם ההבדל בין צלם מקצועי, איכותי ומנוסה לבין אלו שלא. חשוב שתסתכלו על עבודותיו ולא רק מאירוע יחידני אלא ממגוון רחב של אירועים, כך תוכלו להתרשם מסגנון הצילום שלו. לא רק היידע, ניסיונו של הצלם ומקצוענותו הם החשובים אלא גם אישיותו. הצלם הוא כמו אומן, לכן חשוב לבדוק איך אתם מתחברים אתו. האם נערת בת המצווה מרגישה בנוח אתו? איך אישיותו האם הוא סובלני ונעים הליכות? האם הוא עומד בלוחות הזמנים?   וחשוב לא פחות האם הוא מבין את הצרכים שלכם ומתאים את סגנון הצילום אליכם ולא אתכם אל סגנון הצילום?  האם הוא שואל ומתעניין לגביי תחביביה של נערת בת המצווה? כל אלו ועוד הם אינדיקטורים שתוכלו להתרשם מהצלם בשיחת הטלפון הראשונה ובפגישה עצמה.

 

מחירים תוספות ואותיות הקטנות

כאן המקום להסביר את עניין המחיר. בצילום יש המון אפשרויות, המון מגוון וכך גם המחירים בין הצלמים השונים. המשותף לכולם הוא שהעבודה לא מסתיימת מתי שהפסיקו לצלם אלא שעות רבות ונוספות אחר כך. על הצלם לעבד את הצילומים בתוכנות ייעודיות כדי שייצאו להדפסה, יש לארגן את הסדר בבוק עצמו כך שכל תמונה תהיה במקום הראוי לה, בגודל המתאים, במסגרת הנכונה ועוד. כמובן שאם נבחר גם קליפ ווידאו עם עריכה מתקדמת בנוסף לבוק הבת מצווה על הצלם להקדיש מזמנו שעות נוספות בעבור זה.

בחירה נכונה של צלם עם שילוב בחירה נכונה של המיקום הם המתכון להצלחה ולתוצאה המרגשת. זה הקו הדק בין קבלת בוק בת מצווה מרגש ואיכותי – מתנה נהדרת גם לשנים הבאות, לבין משהוא בנאלי שישכב אצלכם במגירה!!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

הפקות בר ובת מצווה

המרכז להפקות בר ובת מצווה מתמחה במתן מידע בתחום הפקות בר ובת מצווה, כל מה שרציתם לדעת על הפקות בר ובת מצווה במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מועדון

חוויה ייחודית לבת מצווה בראשון לציון: חווית אירוע מושלמת

אם הבת שלכם חוגגת בקרוב 12, אתם בוודאי נערכים לקראת אירוע בת המצווה שלה. כל הורה רוצה שאירוע בת המצווה של הבת שלו יהיה ייחודי, מרגש ומהנה. כל הורה רוצה להגשים לבת שלו חלום ולהעניק לה את האפשרות לחגוג את הגיל המיוחד הזה בדיוק כפי שהיא רוצה. אם בעבר אירוע בת מצווה היה אירוע משפחתי כבד, הרי שכיום מדובר על אירוע קליל וצעיר. לא תמיד קל לבחור את המקום האידיאלי עבור אירוע בת מצווה, אך אין ספק שעבור אירוע זה, לא כדאי לבחור באולם אירועים סטנדרטי, אלא דווקא במועדון צעיר ומיוחד ובעל רישיון עסק. אם אתם שואלים את עצמכם איך בוחרים מועדון לבת מצווה בראשון לציון בצורה הטובה ביותר, כדאי שתמשיכו לקרוא את המאמר הבא.

לקריאת המאמר »
נעלי בובה

למה כל ילדה צריכה נעלי בובה בארון שלה: טיפים להורים

כל זוג נעלי בובה קטנטנות ונוצצות מסתיר סיפור שמחכה שיסופר – סיפור שנארג מחוטי פנטזיה, נוחות וסגנון. היכנסו לעולם הקסום שבו נעליים הן לא רק אביזר אופנה אלא שער ליצירתיות חסרת גבולות עבור כל חולם צעיר. בין אם זה להתרוצץ בטירות דמיוניות או להסתובב בנשף דמיוני, נעלי בובה לבנות הן יותר מסתם תוספת מקסימה לארון הבגדים שלהן; הם בני לוויה למסע דרך ארצות המשחק הגחמניות שלהם. נרטיב קסום זה לוכד מדוע נעלי בובה חיוניות בקולקציה של הקטנטן שלך, ומהדהד עם טפיחה רכה של צעדים במסע אחר הרפתקה וביטוי עצמי.

לקריאת המאמר »

אמנות התפיסה החושית: שיעורים מאמן חושי מקצועי

תפיסה חושית היא היכולת לקבל ולעבד מידע חושי מהסביבה שלנו. זהו חלק מהותי מחיי היומיום שלנו, מכיוון שהוא מאפשר לנו ליצור אינטראקציה עם העולם שסביבנו. עם זאת, אמנות התפיסה החושית חורגת מעבר רק לקבלת מידע. זה כרוך בהבנה ופרשנות של תשומות חושיות כדי ליצור חוויה משמעותית עבור עצמנו ואחרים.

לקריאת המאמר »